İsim 
 Mail 
 Konu 
 Mesaj    
 
 
 
          

Yazılan mesajlar

seher yılmaz (17/09/2013 15:26)
Konu : selamun aleykum
Mesaj : slm hocam ben 13.yasından beri acık gezen bi bayandım sizi dinlemeye basladımda acıktım içime hz.muhammet (s.a.v) ile allah aşkı öle işlediki en sonunda kapanmaya karar verdim ve bunu başardım yaradanda ötürü sizi cok seviyorum kım bılır benım gibi nıcelerine yol gösterdınız sesınızle bız sızden razıyız ....
muammer (16/09/2013 01:59)
Konu : davet
Mesaj : S aleykum oncelikle dursunali erzincanli abimizi cok seviyoruz ve severek de dinliyoruz.Sunu soylicem aralik ayinda dugunumz olcakta acaba kendileri cagirsak tesrif ederlermi olumlu olursa mailden ayrintilari konusabiliriz
tahsin (15/09/2013 17:55)
Konu : sevgi
Mesaj : Sizleri seviyorum Dursun Ali Abi
süheyla uğur (27/08/2013 22:44)
Konu : selam
Mesaj : ALLAH razı olsun sizden sizi sürekli dinliyorum bu sayede her günümü ramazan gibi geçiriyorum.
ahmet (25/08/2013 18:04)
Konu : ALLAHIN SELAMI,RAHMETİ,ŞEFKATİ,HİDAYETİ,BEREKETİ ÜZERİNE OLSUN
Mesaj : AİLECEK SİZİ ÇOK SEVİYORUZ. BİZLERİ, ŞİİRLERİNİZİ DİNLERKEN ASRI SAADETE GÖTÜRDÜĞÜNÜZ İÇİN ALLAH EBEDEN RAZI OLSUN.
merve (25/08/2013 17:09)
Konu : teşekkür
Mesaj : hocam bilmiyorum yorumları okuyormusunuz.inşaallah okursunuz.Allah sizden razı olsun.Sesinizi duyduğum anda Efendimizi(s.a.v) yaşıyoruz.sizi Allah için o kadar çok seviyoruzki hep size dua ediyoruz.Rabbim sizi başımızdan eksik etmesin.mahşer günü Peygamber Şairi olarak çağırılmanız için dua ediyorum.yalnız kaldığımızda Dursun babamız var hadi şenlenelim dyoruz saolun .)
Hülya Köseoğlu (24/08/2013 03:30)
Konu : Şehit Esma
Mesaj : Hayırlı günler,
Şehit esma için okuduğunuz mektuptaki arka plandaki ilahimidir ? Ayrıca nasıl bulabilirim yardımcı olursanız seviniriim.Allaha emanet olun...
"Fon Müziği Sitemize Eklenmiştir..."
Site Yöneticisi
ferit (22/08/2013 19:34)
Konu : özlem
Mesaj : bize 30 gün boyunca cok güzel bir sahur poragramı yaptıgınız için ömer hocamıza size tüm ekibe cok teşekkürler allah nasip ederse seneye yine izlemek ümidiyle allaha emanet olun,saglıcakla kalın
SELÇUK (16/08/2013 18:10)
Konu : TEŞEKKÜR
Mesaj : S.A
DURSUN ALİ ABİ , EFENDİMİZİN ( S.A.V ) O GÜZEL İKLİMİNİ BİRAZCIKDA OLSA İÇİMİZDE HİSSETTİRDİĞİNİZ İÇİN SİZE SONSUZ ŞÜKRAN VE MİNNETLERİMİ SUNUYORUM , CENABI HAKTAN SİZE VE AİLENİZE SAĞLIK ,AFİYET VE MUTLULUKLAR DİLİYORUM , EFNDİMİZİN ( S.A.V )HATIRINA MÜBAREK RIZASINA ERİŞTİRDİĞİ KUTLU İNSANLAR ZÜMRESİNE SİZİ VE AİLENİZİ VE BİZLERİ KOYMASINI DİLİYOR VE NİYAZ EDİYORUM . VESSELAM
Emre Sevinç (12/08/2013 17:07)
Konu : ...
Mesaj : Menzilimiz Menziliniz Sultanımız Sultanınız olduğu için sizleri seviyoruz kurban.
nour zeinab (08/08/2013 17:37)
Konu : respect and greetings
Mesaj : the owner heavens and the earth
beautiful My Lord
Thank goodness to you
"mesajın çevirisi; Konu:saygı ve selamlar mesaj: Rabbim size güzellikler ihsan eylesin."
Site yöneticisi
Muhammed Taşkıran (06/08/2013 18:54)
Konu : Hasret,özlem
Mesaj : Esselamu aleykum :) sözlerime başlamadan önce peygamber efendimize sonsuz salat ve selamlar ... sayın hocam öncelikle allahın rahmeti ve bereketi üzerinize olsun.programlarınıza gelip sizi yakından dinlemeyi allah biliyor ya ne kadar istesemde çoğu kez gelemedim.yalnız 2 defa nasip oldu sizi görmek.Gönül isterdi sizin yanınızda olmayı bir kere selam vermeyi ama nasip değilmiş,rabbim ileriki hayatımda bana ve tüm ümmeti Muhammed'e (s.a.v.) nasip eder.Siz bize Efendimiz aleyhisselamı tanıttınız.kadir gecelerinde bizlere eşlik ettiniz şiirleriniz ile.Allah sizlerden razı olsun.sözlerime son verirken Allahtan size rahmet ve bereket niyaz ederim.Efendimizin (s.a.v.) şefaati tüm ümmeti Muhammed'in üzerine olsun.Saygıllarımla Muhammed Taşkıran
remziye gül yurt (06/08/2013 02:44)
Konu : selam
Mesaj : hocam allah(cc) binlerce kez sizden razı olsun,allah yar ve yardımcınız olsun inşallah.ne yazsam az..kelimeler kifayetsiz kalıyor vesile olduğunuz ruh halimi anlatmaya
MUSTAFA BARAN (04/08/2013 13:55)
Konu : sevgi saygı
Mesaj : essalamualeyküm
dursun ali abi seni nnatlarını dinlemediğim gün yok ankara sincanda oturuyorum iş yerim ankara gölbaşında gidiş geliş 100 km sensiz olmuyor bize verdiğn öğütler ve sevgili sevgisini hatırlattığın için ALLAH razı olsun sesine sağlık senin sayende peyganber efendimizin güzel ahlakından ve sahabesinin ona olan bağlılığını en güzel şekilde öğrenme fırsatımız oluyor.ALLAHA emanet ol hayra kal İNŞALLAH
mustafa kır (27/07/2013 17:48)
Konu : saygı
Mesaj : Merhaba sizin sesinizi uzun zamandır dinliyor bu sesin size ait olduğunu 2 yıl önce öğrendim. yüce allah sesinizi hiçbirdaim susturmasın. sizi takip ediyoruz. teşekkürler
Zeynep TULA (26/07/2013 13:54)
Konu : selamünaleyküm
Mesaj : Sizi çok seviyorum.. Rabbim sizi başımızdan eksik etmesin sizin gibi gerçek müslümanlara bu üllkenin çok ihtiyacı var..
GÜLŞAH AVCI (23/07/2013 18:19)
Konu : teşekkür
Mesaj : Bir tesadüf sonucu youtube da videolarınıza rastladım.Şiirleriniz söz,müzik bakımından harika...Bir de sizin yorumunuz eklenince gönlüme ılık ılık aktılar.Bu etkilenmeyle namaza başladım.İbadetimi artık korktuğum için değil,sevdiğim için yapıyorum.İnşallah bu hzmetlerinizin karşılığını iki cihanda da fazlasıyla alırsınız.Allah sizden razı olsun...
özge (23/07/2013 14:10)
Konu : serbest
Mesaj : sizi çok seviyorum tüm programlarınızı takip ediyorum.Allah sizi başımızdan eksik etmesin.ses tonununuz harika.
ÖMER (20/07/2013 14:06)
Konu : selam
Mesaj : abi selamun aleyküm. ben sizi tanıdıktan sonra Peygamber efendimizin ve sahabe efendilerimizin hayatlarını en güzel ve en hüzünlü anlarıyla öğrenmiş oldum. hiç unutmuyorum bir gün servisle eve giderken ilk kez dinliyorum mekkenin fethi şiirini kulakllıkla.. o ordudaydım adeta ve gözyaşlarımı tutabilmek için kendimi çok zorladım. abi ankaraya daha sık gelmeni umuyorum seni canlı dinlemek bambaşka. kanal 7 ve cine 5 deki programlarını takip etmeye çalışıyorum. sesin beni çok uzaklara götürüyor. dursun abi senden ricam lütfen yeni albüm yap tüm internet sitelerinde acaba bugüne kadar dinlemediğim bi şiirin var mı diye aranıyorum yeni duygular tadabilmek için. Allahın selam ve bereketi rahmeti üzerine olsun. Allah senden razı olsun
LEYLA (19/07/2013 16:11)
Konu : SELAM
Mesaj : dursun ali abi sizi severek dinliyoruz.Allah sizin gibi insanların sayısını artırsın.Başarılar esselamün aleykum.
 2 
Ziyaret Bilgileri
Aktif Ziyaretçi1
Bugün Toplam19
Toplam Ziyaret50852
Mekke Canlı Yayın

Kabe'den Canlı Yayın

Medine Canlı Yayın

Medine'den Canlı Yayın

Bağlantılar

Facebook Twitter Youtube Facebook Mobile

Saat